Color mixing tips -Συμβουλές ανάμειξης

| |



All about color
In order to darken red , add alizarin crimson with a little blue or green with the edge of the brush.
Red is not lit by white because it turns into pink. You ought to combine alizarin crimson with cadmium red, orange and yellow to give an intense red. If you add white it becomes a cooler bright red.
For a pale green add a little thalo green to white. For a darker green add a little cobalt , thalo blue or ultramarine.
Although red , blue or green and brown may become darker with a little black but you may add another dark color like ultramarine to red and green or alizarin to blue. You may of course add black to a dark color. Yellow becomes dark with yellow ochre , but it is not a real yellow (oil green). Ochre becomes darker with burnt sienna and a little black. Add a little red, blue , or green to make black warmer ,or cooler. Excessive black can not be real, nor excessive white which looks like chalk.
Yellow is opposite ultramarine. So yellow darkens with a little ultramarine. Burnt umber and ultramarine mix into a dark grey, suitable for morning shades. The opaque cadmium orange and the opaque blue produce a neutral dark. Burnt sienna and ultramarine make a hue of burnt umber. Burnt sienna is the dark of cadmium orange. They give a neutral dark.
An opaque red and a transparent thalo blue produce a neutral color suitable for a tomato shade. Permanent rose and thalo blue are opposite in the color wheel and make good shades of early afternoon shades in the foreground. Alizarin crimson and thalo blue give a satisfactory violet with a little white. Ready violet gets darker with alizarin crimson, but brighter and cooler with cobalt blue and a little white. Violet is neither cool nor warm.
Thalo green is transparent. With a little white and light yellow it turns opaque and very strong. Oxide green is a relatively warm semitransparent.
Orange with cobalt blue produce a neutral color. Yellow and purple give a dark brown and not a neutral dark, or grey.
All the complementary colors (red -green, blue - orange, purple - yellow) produce neutral browns.
The real primary colors are : magenta-yellow-cyan. Mixing these colors you can make all the possible colors.
Red is opposite cyan and gives a neutral grey. Cobalt with orange also produce a neutral grey, like burnt umber and ultramarine. Dark yellow is brown. When cyan gets dark it becomes ultramarine like the sky. Prussian blue is black green and gives a dirty purple, but beautiful greens. Magenta is transparent, but unstable. It was replaced by permanent rose. Light yellow and medium yellow are opposite ultramarine, whereas cadmium yellow is opposite cobalt blue, and so is burnt sienna. Light yellow is opposite thalo blue in the color wheel.

Όλα για το χρώμα

Για να σκουράνετε το Κόκκινο προσθέσατε αλίζαριν κρίμσον με λίγο μπλε ή πράσινο με την άκρη του πινέλου.
Το κόκκινο δεν φωτίζεται με άσπρο γιατί δίνει ροζ . Πρέπει να συνδυάσετε αλίζαριν κρίμσον με κόκκινο καδμίου, πορτοκαλί και κίτρινο για ένα θερμό κόκκινο μεγάλης έντασης. Το ίδιο με άσπρο γίνετε πιο ψυχρό φωτεινό κόκκινο.
Για ένα χλωμό πράσινο προσθέσατε λίγο θάλο πράσινο σε άσπρο. Για πιο σκούρο πράσινο προσθέσατε λίγο κόμπαλτ, ή θαλομπλέ ,ή ουλτραμαρίνα.
Αν και το κόκκινο , μπλε ,το πράσινο και το καφέ μπορούν να γίνουν πιο σκούρα με λίγο μαύρo, προτιμήστε ένα άλλο σκούρο χρώμα όπως ουλτραμαρίνα στο κόκκινο, και πράσινο ή αλίζαριν στο μπλε. Μπορείτε βέβαια σε ένα σκούρο χρώμα να προσθέσετε μαύρο.
Το κίτρινο σκουραίνει προσθέτοντας ώχρα, αλλά δεν θα είναι πραγματικό κίτρινο. Το κίτρινο με το μαύρο δίνουν ένα βρώμικο πράσινο (λαδοπράσινο). Η ώχρα σκουραίνει με ψημένη σιέννα και λίγο μαύρο.
Προσθέσετε λίγο κόκκινο, μπλε, ή πράσινο για να κάνετε το μαύρο θερμότερο ,ή ψυχρότερο.
Το υπερβολικό μαύρο δεν μπορεί να είναι αληθινό ,ούτε πολύ άσπρο που μοιάζει σαν κιμωλία.
Απέναντι στην ουλτραμαρίνα είναι το κίτρινο. Έτσι το κίτρινο σκουραίνει με ουλτραμαρίνα. Οι ψημένη ούμπρα και η ουλτραμαρίνα ανακατεύονται σε ένα σκούρο γκρι, κατάλληλο για πρωινές σκιές . Το αδιαφανές πορτοκαλί καδμίου και το αδιαφανές μπλε δίνουν ένα ουδέτερο σκούρο. Η ψημένη σιέννα με την ουλτραμαρίνα δίνουν μία απόχρωση ψημένης ούμπρας. Η ψημένη σιέννα είναι το σκούρο του πορτοκαλί καδμίου. Η ψημένη σιέννα με την ουλτραμαρίνα δίνουν επίσης ένα ουδέτερο σκούρο.
Το αδιαφανές κόκκινο καδμίου με το διαφανές θαλομπλέ κάνουν ένα ουδέτερο χρώμα κατάλληλο σαν σκιά για ντομάτα .Το πέρμανεντ ροζ και το θαλομπλέ είναι αντίθετα στο χρωματικό τροχό και δίνουν τα σκούρα μπροστινών πλάνων νωρίς το απόγευμα. Το αλίζαριν κρίμσον και το θαλομπλέ με λίγο άσπρο δίνει ικανοποιητικό βιολετί. Το έτοιμο βιολετί σκουραίνει με αλίζαριν κρίμσον, και γίνεται πιο φωτεινό και ψυχρό με κόμπαλτ και λίγο άσπρο. Το βιολετί δεν είναι ούτε ψυχρό ,ούτε θερμό.
Τα θαλοπράσινο είναι διαφανές. Με λίγο άσπρο και ανοιχτό κίτρινο γίνεται αδιαφανές με μεγάλη ένταση. Το πράσινο οξειδίου είναι ένα σχετικά θερμό ημιδιαφανές πράσινο .
Το πορτοκαλί με το κόμπαλτ μπλε δίνουν ένα ουδέτερο χρώμα. Το κίτρινο και το πορφυρί δίνουν σκούρο καφέ και όχι ουδέτερο σκούρο ,ή γκρι.
Όλα τα αντίθετα χρώματα (κόκκινο-πράσινο, πορτοκαλί- μπλε, βιολετί- κίτρινο) δίνουν ουδέτερα καφέ.
Τα πραγματικά βασικά χρώματα είναι η ματζέντα, το κυανό και το κίτρινο. Η ανάμειξη τους παράγει όλα τα χρώματα.
Το κόκκινο είναι απέναντι στο κυανό με το οποίο δίνει ένα ουδέτερο γκρι. Το κόμπαλτ με το πορτοκαλί δίνουν επίσης ένα ουδέτερο γκρι ,όπως η ψημένη ούμπρα και η ουλτραμαρίνα. Το σκούρο κίτρινο είναι καφέ. Όταν το κυανό σκουραίνει γίνεται ουλτραμαρίνα ,όπως ο ουρανός. Το πρωσικό πράσινο είναι ένα μαύρο πράσινο που δίνει ένα βρώμικο πορφυρί ,αλλά ωραία πράσινα.
Η ματζέντα είναι διαφανής αλλά όχι σταθερή. Αντικαταστάθηκε από το πέρμανεντ ροζ .
Το ανοιχτό κίτρινο και το μεσαίο κίτρινο είναι απέναντι στην ουλτραμαρίνα , ενώ το κίτρινο καδμίου είναι απέναντι στο κόμπαλτ μπλε, όπως και η ψημένη σιένα. Το ανοιχτό κόκκινο είναι απέναντι στο θαλομπλέ.