Painting Methods-Μέθοδοι Ζωγραφικής

| |

Painting methods

Direct method is used to paint in one layer of color. This method involves the use of opaque color used by the impressionists in their early works, the fauvists and the abstract expressionists. Imagine painting in one layer in transparent colors. This method depends more on programming, because the pattern and color must be taken into account simultaneously. In this method you must:

a) Paint from light to dark.

b) The brush strokes must vary from long to short like Sezan’s.

c) The brush strokes must be directed towards different directions.

d) Use scumbling in some places with an almost dry brush.

e) Paint from the background to the foreground.

f) Mix the paints on the palette before you put them on the canvas.

g) Start from the middle tones and gradually increase the contrasts.

Wet in wet

is a method in which you must use a small amount of alkyd medium to increase the flow of colors.

Ala Prima is a method of direct painting with one layer of color usually on white canvas.

Open Air painting describes a technique in which a painting is executed exclusively in the open air. Most of the painters use direct or indirect painting. For example a painting looks better when some parts, for example a sky, are passed with a glaze.

Impasto is a painting method in which a thick layer of paint is used to create a thick texture. Quite often painters use a gel of alkyd, or cold wax to create volume in the paints.

Imprimatura is the appliance of a wash of paint, or glaze to tone the canvas before starting to paint.

Sfumato is an Italian technique used by Leonardo Da Vinci to gradient from dark to light progressively.


Μέθοδοι ζωγραφική

Η Άμεση μέθοδος χρησιμοποιείται για να ζωγραφίζει κανείς με μία μοναδική στρώση χρώματος. Αυτή η μέθοδος αφορά τη χρήση αδιαφανούς χρώματος και χρησιμοποιήθηκε από τους Ιμπρεσιονιστές στα πρώιμα έργα τους , τους φωβιστές και τους αφηρημένους εξπρεσιονιστές. Φανταστείτε ένα πίνακα ζωγραφισμένο με διαφανή χρώματα σε ένα στρώμα. Η μέθοδος αυτή βασίζεται περισσότερο στον προγραμματισμό γιατί πρέπει να παίρνεται υπ’όψιν η φόρμα και το χρώμα συγχρόνως. Στη μέθοδο αυτή πρέπει

α) να ζωγραφίζετε από τα φωτεινά στα σκούρα

β) Οι πινελιές πρέπει να ποικίλουν από μακριές σε κοφτές όπως στο Σεζάν.

γ) Οι πινελιές να κατευθύνονται προς διαφορετικές κατευθύνσεις

δ) Να επικαλύπτεται το υπόστρωμα εν μέρει σε ορισμένα σημεία με ένα σχεδόν στεγνό πινέλο.

ε) Ζωγραφίζετε από το φόντο προς το μπροστινό πλάνο .

ζ)Ανακατεύετε τα χρώματα αρχικά στη παλέτα και μετά στο μουσαμά.

η) Αρχίζετε από τους μεσαίους τόνους και σταδιακά αύξανε τις αντιθέσεις.

Υγρό σε Υγρό είναι η μέθοδος όπου πρέπει να χρησιμοποιήσετε μικρή ποσότητα μέσου Άλκυντ για να αυξηθεί η ροή των χρωμάτων.

Αλά πρίμα είναι μία μέθοδος άμεσης ζωγραφικής με ένα μοναδικό στρώμα χρώματος συνήθως πάνω σε άσπρο μουσαμά.

Ο Υπαιθρισμός περιγράφει μία τεχνική ζωγραφικής ενός τοπίου εξ ολοκλήρου στο ύπαιθρο. Οι περισσότεροι ζωγράφοι χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό άμεσης και έμμεσης ζωγραφικής. Παραδείγματος χάριν ένα τοπίο δείχνει καλύτερα όταν κάποιες περιοχές όπως ο ουρανός περαστούν με λαζούρα στο στούντιο.

Το Ιμπάστο είναι η μέθοδος όπου χρησιμοποιείται παχύ στρώμα χρώματος για να δημιουργηθεί υφή. Συχνά οι ζωγράφοι χρησιμοποιούν ζελέ άλκυντ και κρύο κερί για να δώσουν όγκο στα ελαιοχρώματα.

Η Ιμπριματούρα είναι η εφαρμογή ενός ξεπλύματος χρώματος ή λαζούρας που τονίζει με χρώμα τον μουσαμά πριν αρχίσει η ζωγραφική.

Το Σφουμάτο είναι μίαΙταλική τεχνική που χρησιμοποίησε και ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι για να μεταβεί από τα φωτεινά στα σκούρα πολύ κλιμακωτά.